Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

slösat en tia idag :) helt galet ju!!

Av anette - 25 juni 2013 15:00

 




Är vad blommorna kostade *s* sen har jag stylat dem i min stil    i en kaffemugg och min scarfs    som jag har stående på mitt köksbord..


Känner mig glad av att titta på dem :)  Nöjd och belåten helt enkelt, och njuter av både blommorna nu och med kaffet, musiken från radion..


Tumlaren e på g och känner friskhetsdoften från sköljmedlet in här i köket sniff sniff!!..


Satt på cafeet på gamla torget här och fikade och babblade i nästan tre timmar ( inte med mig själv dock) och plötsligt tittar jag ut genom fönstret *s* vem ser jag då?!


Jo mina föräldrar över gatan :)) Ville egentligen springa ut och säga Hallåååå , men jorde inte det..


Sen på väg hem får jag medd från någon :) som undrar om jag vill ses på fredag *s* helt klart ju.. Så då får jag besök från malmö, inte klokt *s*


Inte klokt heller så mycket social jag kommer att vara denna vecka haha att det ska krävas semester för jag ska hinna och orka med det ;))


Så det ska bli kul på fredag och då blir det bla bla bla kaffe promenader och tänkte slänga ihop nåt att äta, personen i fråga är inte kräsen ( tror jag) *s* nää ...


Ska ju till min goa stora son imorgon :)  spontant så kommer han hit ikväll eller i eftermiddag med lillsonen och sover här tills imorgon   sen sticker vi i hyfsad tidig tid imorgon hem till honom, och är där hela dagen, ska bli mysigt och roligt , kul med en annan liten by hahaha!!!.. 


kanske hinner jag/vi hem till brorsan och hans fru /svägerskan för en snabb visit, annars kanske jag kan göra det i helgen om de är hemma, då vet jag ju hur jag kommer dit..


Hasta igen!!!!



 

 
 
Ingen bild

Lena

25 juni 2013 16:57

Väldans vad du ska hinna med denna veckan på semestern ska man ta det lugnt och ladda batterierna.
Skämt och sido det är ju alltid kul att göra något och träffa folk.
Själv ska jag ju bara ha 2 veckor semester i sommar så min semester är över innan den nästan börjat.
Kram

anette

25 juni 2013 18:05

Ja jag får ha semester efter semestern *s* Kul att hinna i fatt och umgås :) sen blir det mest jobb och gula bussar haha!!.. Just det, du ska ju bara ha 2 veckor, så hoppas vädret blitr härligt och nice då.. Ja och vi ses snart ;) kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards