Alla inlägg under maj 2012

Av anette - 29 maj 2012 21:05

 




Över Vad då?? Om jag skulle lägga ner bloggen här, har inte bestämt mig än..


Oj här råkade jag trycka på nån knapp så både text o hela allt här är jättestort hm..


Ja jag får analysera och fundera lite till innan jag bestämmer mig..


Hasta la..


Dagens:


 

 

Av anette - 22 maj 2012 20:38

 



Ja man ska inte klaga, men fan vad varmt det e pust haha.. Men det e väl på tiden ändå..

 

Jobbat idag och sedan kom hem i två minuter, sen iväg igen.. Full rulle på torget här i byn, nån kulturdag eller vad fan det var..

 

Var där med morsan och min bror.. De har hållt på hela dagen med olika uppträdande, och live musik..             Var det oxå nu ikväll..

 

Såg och hörde Molly Sanden Tjohoooo ( skoja) Men sjunga kan hon i alla fall.. Sen hade de olika tält med öl, live musik..

 

Sen var där lite olika stånd haha och det gillas ;).. De hade ja godis, mat och annat shit där.. Var ganska mycket folk, och även top cats från oxå melodifestivalen skulle uppträda 21..

 

Varit hemma nån timme nu, och nu har jag fixat lite här hemma.. Men nu ska jag absolut inte göra någonting, bara vara..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 


Små händelser är verkligen små, men att tro på de små händelserna är en stor händelse...

 

 

Det är inte hur mycket vi gör något, utan hur mycket kärlek vi stoppar i det vi gör...

 

 

 

 

 

 

Av anette - 19 maj 2012 23:05

 




Kom hem 22 30 ikväll, och nu har arslet landat i köksstolen och sitter här och skriver   Varit så himla roligt att vara på jobb igen..

 

varit lite seg idag, men kanske inte så konstigt :) varit hemma i två veckor.. Och tiden har bara sprungit iväg oxå på jobb..

 

Och som vanligt har jag haft det bra på jobb idag, vi har haft det mysigt alla och njutit på god mat, ja och sedan eftermiddagsfika :)

 

Hm vi åt en konstig tårta idag haha ja den märkligaste jag någonsin sett och smakat på..En vikarie hade gett jobbet den, hon hade nån tårta över tydligen   ...

 

Går inte att beskriva den egentligen hm så jag skiter i det haha aldrig har jag lämnat kvar tårta på min tallrik :) men idag gjorde jag, och alla blev chockade .. Men det är ju tanken som räknas ju , eller!! Jo det är det, snällt ändå att hon ville skänka den till oss..

 

Var rätt mysigt faktiskt att åka hem ikväll :) var nästan tomt på bussen Jiipppiii så det var lugnt och skönt, fast å andra sidan så hade jag rock i öronen *s*

 

Tråkigt bara när jag kom hem, minstingen har blivit sjuk :( ja inte så konstigt kanske... kanske samma som jag hade, bara det att han kräker oxå..

 

Oj då kl är nu 23 26 , och ska snart slänga mig i soffan och njuta av denna kvällen som aldrig kommer åter..

 

hasta la..

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av anette - 18 maj 2012 20:38

 



Ja snackar om mig själv :) men åter igen, hellre min egen bitch än någon annans haha eller!! Kanske är en djupdyknings analys hm.. ja what ever..

 

Och vart har jag hållit hus dessa två veckorna då jag ej har varit här, ja det kan man ju undra kanske :)

 

Har bara inte haft ork att skriva här helt enkelt, varit hemma från jobb i nästan 2 veckor, fyyy fan .. varit sjuk och inte varit vid datan så mycket..

 

Nu är jag bara mest trött och hostar fortf som en jääävel men men så är det om man är en rökare host host så får skylla mig där själv lite..

 

Men ska bli så himla skönt ändå att jobba i helgen Tjohooo tar alvedon med mig haha , känner at de hjälper ändå fast jag inte har feber längre..

 

Nä om jag skulle sluta gnälla kanske.. Blir en omställning, från att vara här i byn hemma i två veckor för att sedan bege sig till gangster city imorgon..

 

Får väl meditera på den gule imorgon så jag är förberedd och redo av gå av vid södervärn, utan att känna stressen haha..

 

Minstingen var igår i malmö hos brorsan och deras fam, och kom idag.. Och suprise, den store kom oxå och överraskade med besök..

 

Så de får umgås här när jag jobbar och ska raka av håret på den store oxå här i helgen, ja om jag hinner :)

Hans apparat är här och visst kan jag det..

Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2U - YouTube

www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_06 mar 2009 - 5 min - Överfört av emimusic
Music video by Sinéad O'Connor performing Nothing Compares 2 U.

Ja herre min jääävel, är väl nog 4 år sedan sist som Sinead O conner :) kan bli sugen på det ibland, men är färdig med det haha tror jag i alla fall..

 

Har med den store precis sett några avsnitt av Sons Of Anarchy   Gillar den serien a lot, tyvärr inte sett alla avsnitt än,så det får jag göra..

 

 

Nä nu blir det fredagsmys här innan Zzzzzz...

 

Hasta la vista   ...

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av anette - 1 maj 2012 23:13

 



Ja här är en slyna som är trött i alla fall gäääsp fy fan.. Kom hem från jobbekvällen 22 45, och upp snart igen haha 04 15 underbart..

 

Haft en bra dag som vanligt på jobb, och skönt att man kan vara ute lite mera nu när det börjar bli varmare..

 

Tyst i huset här :) Precis som om det bara är jag som e vaken :) det är det kanske.. men lugnt i alla fall, ja det ska det väl vara vid denna tiden *s* men här är nog ganska så bra ljudisolerat ändå verkar det som..

 

Jag ju säga att jag är väldigt glad för att inte ha småbarn haha hur fan skulle det gå!! De hade fått vara på dagis i mellan 14-16 timmar på dygn, medan jag jobbar och åker buss ..

 

Nä skönt med stora och självständiga kids här   Amen på det... Hoppas jag inte träffar min framtida man med småbarn haha..

 

Låter kanske fult att säga så hm men det skiter jag i ..  Ja ja sen vet man aldrig om den rätta så kallat har små barn ( hoppas inte hoppas inte )..

 

Nä måste ha mig en kopp till, annars kan jag inte Zzzzzz..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards