Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Hej hej hopp där i fredagskvällen :) The bitch is back hahaha..

Av anette - 18 maj 2012 20:38

 



Ja snackar om mig själv :) men åter igen, hellre min egen bitch än någon annans haha eller!! Kanske är en djupdyknings analys hm.. ja what ever..

 

Och vart har jag hållit hus dessa två veckorna då jag ej har varit här, ja det kan man ju undra kanske :)

 

Har bara inte haft ork att skriva här helt enkelt, varit hemma från jobb i nästan 2 veckor, fyyy fan .. varit sjuk och inte varit vid datan så mycket..

 

Nu är jag bara mest trött och hostar fortf som en jääävel men men så är det om man är en rökare host host så får skylla mig där själv lite..

 

Men ska bli så himla skönt ändå att jobba i helgen Tjohooo tar alvedon med mig haha , känner at de hjälper ändå fast jag inte har feber längre..

 

Nä om jag skulle sluta gnälla kanske.. Blir en omställning, från att vara här i byn hemma i två veckor för att sedan bege sig till gangster city imorgon..

 

Får väl meditera på den gule imorgon så jag är förberedd och redo av gå av vid södervärn, utan att känna stressen haha..

 

Minstingen var igår i malmö hos brorsan och deras fam, och kom idag.. Och suprise, den store kom oxå och överraskade med besök..

 

Så de får umgås här när jag jobbar och ska raka av håret på den store oxå här i helgen, ja om jag hinner :)

Hans apparat är här och visst kan jag det..

Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2U - YouTube

www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_06 mar 2009 - 5 min - Överfört av emimusic
Music video by Sinéad O'Connor performing Nothing Compares 2 U.

Ja herre min jääävel, är väl nog 4 år sedan sist som Sinead O conner :) kan bli sugen på det ibland, men är färdig med det haha tror jag i alla fall..

 

Har med den store precis sett några avsnitt av Sons Of Anarchy   Gillar den serien a lot, tyvärr inte sett alla avsnitt än,så det får jag göra..

 

 

Nä nu blir det fredagsmys här innan Zzzzzz...

 

Hasta la vista   ...

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

18 maj 2012 22:03

Ja, tänk vad vi rökare ändå får utstå… värre hosta än dom vanliga döda. Högre feber säkert också, huvva. Nä, här håller man sig frisk som en mört, i alla fall än så länge, ta i peppar, he.
Men skönt att det nu vänt till det bättre för dig så du får njuta utav allt det gröna som nu slagit ut. Och så är värmen på väg tillbaks också, kan det bli bättre så säg.

Här är allt upp och ner och man är mest förvirrad just nu då Rasmus enlige vetten är frisk men haltar ändå, suck. Vad tycker du, ska jag skaffa hund nr 2 eller vänta? Nä, nu börjar filmen….

Önskar en trevlig helg och hoppas att du får en skön vårpromenad emellan arbetstimmarna. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards