Alla inlägg under maj 2014

Av anette - 31 maj 2014 21:35

 

 

 

Sitter på bussen på väg hem från jobb, med tårar och en tomhet som inte går att beskriva..

 

Fick dessa vackra och underbara rosorna av Lena, Siv och Elin ♡♡♡♡ Tack ni fina och goa arbetskamrater/vänner.

 

Glad att vi fick fika ihop med de boende :) tack Elin, det var gott..

 

Klart jag är glad att jag fick jobbet i byn :) men känns skumt fortf och ni är verkligen de bästa man kan jobba med, er ödmjukhet, värme med mera.  Hon den nya kan känna sig trygg, hon har hamnat hos de bästa..

 

Men säg till henne att inte bli för varm ikläderna;)) ifall jag återkommer om 3 månader.. Annars ses vi när ni ringer in mig :) ring ring ring ♡♡♡♡♡♡♡ massa kramar till er..

 

Hasta!!!


Av anette - 30 maj 2014 23:04

 

 

 

Fick jag idag på jobb av tvillingarna och en vikarie (K....a)

 

Blev förvånad och glad ♡ ja de vet vad jag gillar,  perfekt *s*

 

Jobbat kväll, känns lite konstigt att jobba näst sista dagen på jobb, men  blir nog snart igen ;) ska hoppa in som timanställd,  så det blir nog snart kanske.

 

Softar i soffan, trött i huet.. precis duschat och gjort mig klar för Zzzzzz men ska njuta lite av kvällen först, kom hem 22:30..

 

Hasta!!

Av anette - 29 maj 2014 21:16

  

 


Svin  men annars lugnt nöff nöff ..  Haft det lugnt och skönt på min lediga dag :) sov till nästan 09:30 inte klokt ..

 

Varit iväg och handlat med sonen,  sen städat,  tvättat.. Och senare på eftermiddagen åkte vi hem till morsan en stund..

 

Orkar inte skriva mer gääsp och Hasta! !


Av anette - 27 maj 2014 22:52

  

 

 

Känns fett nice ;)) placerat arslet i soffan nu innan snark snark.. Varit igång sen 04 gäsp och sånt ..

 

Jobbat i malmö sen direkt till mitt nya jobb och jobbat.  Slutade 22, hemma 22:09 *s* och upp igen 04.

 

Duschat, tagit fram kläder till morgondagen.  Känner mig trött och speedad samtidigt. Måste sitta lite nu fan och andas..

 

Gått bra på det nya jobbet :) mer kan jag inte berätta.. Fortf lite svårt att smälta, att det är mitt nya jobb när jag ser huset, eller är där inne..

 

Ska samanfatta och analysera dagen och kvällen snnabbt :) innan jag drar täcket över huet.

 

God natt och hasta la !!

Av anette - 26 maj 2014 22:05




Min son var snäll och hämtade mig på jobb ikväll :) så hemma ca 21:15 istället för 22:30, jäkla skillnad ju..

 

Jobbekvällen har gått snabbt, varit full rulle :) Kul att få jobba med Lena och Siv imorgon, ett tag sedan..

 

4 jobbedagar kvar, fast ändå inte över helt för mig där ;)) min chef kom till mig idag och ville ordna timanställning för mig så fort som möjligt *s*

 

Fast jag jobbar heltid i byn, kommer jag att vara ledig typ halva månaden, och det kostar inte mer att ta in mig än en vikarie. Bara för jag jobbar i en annan kommun, så kan jobba några dagar eller nån dag i månaden,  utan att det blir stressigt. 

 

Har ju ett mål, så vill jobba så mycket jag orkar :) och kommer ändå att få mycket fritid över :)  känns nice..

 

Snart upp igen så hasta!!


Av anette - 25 maj 2014 22:12

 



Alla ser saker och ting på olika sätt.. Som denna bilden här :) jag bara älskar den haha medan du eller du liksom bläää.

Vad ser du när du ser bilden?.

 

Själv ser jag en längtan efter lång saknad.. sann kärlek..Att det spelar ingen roll hur du ser ut och är, finns den rätta för alla..Ser ömhet och omtanke..

 

Kalla mig tokig haha helt ok :)) Tycker man får tycka vad man vill..



Av anette - 25 maj 2014 21:48

 

 

Sonen och jag har varit hemma hos morsan en stund ikväll ♡

 

Skulle jobbat, men de ringde och sa att planerna blev ändrat,  skönt ändå att vara ledig eftersom det blir en tuff vecka..

 

Vi var i byn innan idag och röstade..

 

Solade i morse och njöt av värmen.. Nu lite trött men inte tillräckligt för att kunna Zzzzzzzz

 

Hasta. !

Ovido - Quiz & Flashcards