Alla inlägg den 11 maj 2014

Av anette - 11 maj 2014 19:22

 

 

 

Jobbat andra helgen i rad, någon från det andra helgpasset ville byta.. Så jag blir ledig istället två helger i rad nu :) Varit skoj att jobba på denna helgen med, och tiden har bara sprungit iväg :)..

 

Sen hinner jag bara jobba en lördag innan jag slutar :( och semester på söndagen, så jag hinner andas 1 dag innan jag börjar på det nya jobbet..

 

Full rulle nu tills jag blir ledig igen, nästa fredag :) 

 

Lugnt nu här hemma i soffan med kaffet, kuddar och mysfilten.. Blir att softa tills Zzzzz..

 

Just det, nästa fredag ska jag till mitt nya jobb :) träffa regionchefen , hoppas få mycket info om de boende, just nu vet jag ingenting direkt om dem.

 

Hoppas få schema om när jag ska börja, och gå bredvid. Ska gå bredvid först på dagpass för att lära känna de boende, innan jag går bredvid på natten.

 

Blir väl att fylla i anställningspapper, 6 månaders provanställning, fått 3 månaders tjänstledighet..

 

Känns fortf overkligt *s* men tiden går snabbt och det är snart dags att lämna min trygga hamn..

 

Hasta!!

Ovido - Quiz & Flashcards