Alla inlägg den 6 maj 2014

Av anette - 6 maj 2014 19:42

 

 

 

Tänkt mycket på de boende på jobb och mina arbetskamrater idag när jag har jobbat, känns som jag tänkt på dem på olika vis.

 

När jag jobbat med en boende, som jag gjort i 12 år nästan varje dag, tänkt: ja du, nu slutar jag snart, nu gör jag snart inte detta med dig längre :( usch.

 

Känns jobbigt, när man jobbar så tätt med människor, och där bor bara några stycken, och då får man en helt annan kontakt, blir ju som en extra liten fam, proffsigt eller inte !

 

Känns bra att jag har en månad på mig och inte en vecka att sluta, redo och säga farväl sen hm är jag någonsin redo för det egentligen..

 

Kan ju alltid hälsa på :))

 

Och alla mina goa arbetskamrater  kommer att sakna dem alla så klart, men vissa har man haft mer kontakt med, jobbat mest med. Som med Lena och Siv :) har jobbat med dem på vår helg sedan jag började på jobb..

 

Tror nästan Siv och Lena känner mig bättre än vad jag gör själv   men de gillar mig ändå haha känns så :) De kan nog titta på mig ibland och veta vad jag tänker och tycker bara av att titta på mig, behöver nog inte ens alltid svara ;)

 

De vet mina brister och fel *s* fast kanske inte alla..

 

Så det blir jobbigt att lämna även om jag är glad att jag fick jobbet i byn :) vet vad jag har men vet inte vad jag får..

 

Även om mitt nya jobb blir fett, så kommer ni alltid att vara nr 1    Lämnar min trygga hamn, men ni kommer alltid att finnas i min famn..

 

Nu är det soffan som gäller gääsp och såna grejer! Gick upp vid 04 och kom hem vid ca 17:45..

 

Hoppade in i duschen, fixade lite, tog fram kläder till morgondagen och oops sen var kl 1900..

 

Nån film sen på 6an, vet inte om den är sevärd.. Ljusen är tända och myskläderna på, kaffemuggen på bordet :) 

 

Hasta la..

Ovido - Quiz & Flashcards