Alla inlägg den 7 maj 2014

Av anette - 7 maj 2014 06:28

 

 

 

Fina Lena   kommer att sakna dig med jättemycket.. Tror faktiskt att vi kommer att träffas mer privat än innan och mig slipper du inte så lätt   

 

Vi har inte bara varit arbetskamrater, du är en fin vän. Du har även stöttat mig i olika situationer, gett mig råd och alltid varit ärlig..

 

Ja det där brevet som jag skrev till mig själ på kursen :) det får jag tillbaka i sommar.. Skrev ju 3 frågor till mig själv, 2 av dem vet jag ju svaret på    blev opererad och jag fick jobbet..

 

Tänkte i sommar att jag ska skria nytt brev till mig själv och öppna det sen efter 6 månader, kan vara funderingar eller annat med..

 

Kan inte fatta heller riktigt att jag snart inte jobbar med er   alla kommer jag att sakna på olika sätt.

 

Men frågade Bossen igår ju haha får lov att jobba som timanställd, vore kul nån/några g om året, så som jag känner det nu :) om ni ska på heldagsplanering eller äta julbord, då många vik ska in.. Vore kul..

 

Vi ses imorgon :)) kram kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards