Alla inlägg den 13 maj 2014

Av anette - 13 maj 2014 17:57

 

 

 

För jag sitter nämligen i soffan med kaffet nu   ....  Men innan det har jag varit full upptagen sedan typ 04 :)

 

Jobbade kvällen igår med ena tvillingen på jobb    Kommer att sakna henne jättemycket, hon och jag jobbar många pass ihop och jobbar våra helgpass med tillsammans, blir tomt även utan henne..

 

Idag har jag jobbat dagen med en del andra av mina goa arbetskamrater, alla kommer jag att sakna så mycket, på olika sätt..

 

Kunde flexa en timme från jobbet idag :) skönt för jag var så trött, knappt 4 timmars sömn inatt innan det var dags att gå upp igen..

 

Kom hem, hämtade pengar och stack till affären, sen hem och slände in nån maskin, städade golen och toan, dammade lite och såna grejer :)

 

Nu är det soffan som gäller tjohoo, myskläderna är på, ljusen tända, och muggen står på bordet..

 

Skönt med lugn och ro och bara vara nu känner jag, klockan bara tickar haha och snart upp vid 04 igen..

 

Jobbar två dagar till och sen ledig tre dagar..

 

Och snart ska jag ringa min fina mor och bla bla en stund..

 

Hasta la v !!

Ovido - Quiz & Flashcards