Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Då var man tillbaka i byn gäääsp..

Av anette - 19 maj 2012 23:05

 




Kom hem 22 30 ikväll, och nu har arslet landat i köksstolen och sitter här och skriver   Varit så himla roligt att vara på jobb igen..

 

varit lite seg idag, men kanske inte så konstigt :) varit hemma i två veckor.. Och tiden har bara sprungit iväg oxå på jobb..

 

Och som vanligt har jag haft det bra på jobb idag, vi har haft det mysigt alla och njutit på god mat, ja och sedan eftermiddagsfika :)

 

Hm vi åt en konstig tårta idag haha ja den märkligaste jag någonsin sett och smakat på..En vikarie hade gett jobbet den, hon hade nån tårta över tydligen   ...

 

Går inte att beskriva den egentligen hm så jag skiter i det haha aldrig har jag lämnat kvar tårta på min tallrik :) men idag gjorde jag, och alla blev chockade .. Men det är ju tanken som räknas ju , eller!! Jo det är det, snällt ändå att hon ville skänka den till oss..

 

Var rätt mysigt faktiskt att åka hem ikväll :) var nästan tomt på bussen Jiipppiii så det var lugnt och skönt, fast å andra sidan så hade jag rock i öronen *s*

 

Tråkigt bara när jag kom hem, minstingen har blivit sjuk :( ja inte så konstigt kanske... kanske samma som jag hade, bara det att han kräker oxå..

 

Oj då kl är nu 23 26 , och ska snart slänga mig i soffan och njuta av denna kvällen som aldrig kommer åter..

 

hasta la..

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

20 maj 2012 15:59

Kan tänka mig att det blev en seg start efter så lång vila. VA, lämnade tårta, då måste den smackat blä. Krya på till minstingen och hoppas det snabbt ger med sig, låter inget vidare, stackaren där.

Inget roligt här heller för tillfället och man undrar när oturen ska till och vänga till det bättre igen, hm.

Ha det fint. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Lena

21 maj 2012 21:34

Hej!
Hoppas du inte blir smittad av sönerna nu. Hörde att A har feber igen på jobb.
Jag ska försöka beskriva tårtan den såg ut som en svart hatt med ett rött band runt om och
röda rosor ovan på- jätte fin detta var gjort av socker på Amerikanskt vis. Inuti tror vi det var ett lager med hård choklad, hallonröra och bottnar av mandelmassa plus lite till som är oidentifierat. Men jätte snällt av henne att ta med den till jobb . Ses i morgon.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards