Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Oj vad veckan har gått fort, hinner inte mer ju *s* och imorgon är det redan !!

Av anette - 27 juni 2013 20:50

    




Inte klokt det :))..    Lillsonen och jag har varit hemma nu sedan 19 typ.. Var hos stora sonen sedan igår :)

Roligt det, vi grillade igår på hans altan och sedan såg lite vampyr filmer *s*


Hans lägenhet gillar jag verkligen skarpt.. Så skönt att han har fått lägenhet :) ha sitt eget, att göra vad han vill när han vill..


Visst hm hans by är mindre än vår haha men han kan ju alltid söka vidare om han vill..


Igår eftermiddag var även jag och kidsen hemma en stund hos brorsan och frugan, och några av barnen *s* Himla mysigt och fint de har, stort och rymligt oxå..



 


Här tog vi tåget igår och idag för att komma hem till sonen..  Först tog vi bussen igår till Lund, sedan tåg hit till Teckomatorp,sedan en buss till, via svalöv och sen till sonens by..


Idag har vi varit i Helsinborg, jag och kidsen :) till Ikea *s* lillsonen då skulle köpa en lampa, vilket han gjorde.. Jag letade efter några smålampor, men de hade bara vita hm, så jag sket i det.. Vet annars att de ska ha andra färger. Som hade passat in här hemma, men får vänta..


Kollade även på ett nytt vardagsrums bord :) svart för 200 men var för klumpigt att bära med oss, när vi oxå hade väskor med oss, fan asså..


Vissa stunder önskar jag att jag hade körkort , men inget jag prioterar just nu.. Men om några år så *s* ska jag ta en intensivkurs och fixa det..


Imorgon får jag malmö besök :)) nice det.. Och även på lördag får jag kaffe besök :) full action *s* Tur jag har semester haha hade inte haft tid annars, och krävs en del planering för att vara social tyvärr, så e det när man flyttar ifrån allt och alla.. men men trivs här och tänker inte flytta, bara ett nytt jobb närmare mitt hem, som jag vill ha..


På söndag är det dags igen , att åka buss, tåg och åter buss   ...


Nu ska jag placera arlset i soffan :) med kaffet och kolla på någon film..


Hasta la v!!


Dagens:


 

 
 
Ingen bild

Lena

27 juni 2013 21:39

Väldens vad du har varit ut och rest innan vågade du ju inte ens åka till Lund.
Njut av de två resterande semesterveckorna för sen kommer du att få jobba och då menar jag jobba:(
Vi får inte använda bemanningsteamet el timecare längre så om någon blir sjuk så är det kris.
Vi ses snart:)

anette

27 juni 2013 22:28

Hallå där :) ja varit full action *s* lite obehagligt att åka tåg haha men kändes bra sen efter en stund..
jaså oj då hm , men hoppas vi får ringa i alla fall till vikarierna, men vet då vad man har att vänta *s* ja hoppas man oxå håller sig frisk :)
Ja vi ses snart :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards