Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Igår hämtades!!

Av anette - 11 juli 2013 15:36

 


Goa lilla Bella!!



 






 




Varit roligt att vara hundvakt några dagar :) Bella var lätt att passa, och himla mysig på många sätt.. Så många promenader, mys och lek har det varit..




 




Fick denna stora och fina blomma igår, när de hämtade Bella.. kanske egentligen en uteblomma :) men tänk om nån stjäl den *s* så jag har den inne istället, så jag kan njuta av den här hemma.. Ingen kruka till den, men va fan, behövs inte :)..





 




Inga bussar för mig denna vecka ;)  Denna vecka har mest varit lugn och inget åkande *s* skönt det, för nästa vecka börjar full action igen.. Med jobb, bussar, väntandes och bytandes pust :).....



Lillsonen åkte till Malmö innan idag, umgåtts med kompis, och de kommer hit båda vid 17 och kompisen ska sova över..


Imorgon blir det kalas hos brorsan och hans fam :) Men vi åker bil dit och hem *s* så inga bussar eller tåg ..


Ska bli kul att se alla barnen :) blir inte så ofta.. Kul med brorsans minsta oxå, träffat henne lite mer detta året än förra.. Så nu känner hon mig lite, och hon är sötare än den sötaste dockan som finns :) med sitt vågiga/lockiga hår och fina ögon.. ja de andra barnen är oxå goa..




Hasta la vista!!




 




 
 
Ingen bild

Lena

11 juli 2013 23:37

Hej!
Vilken söt vovsing det ska bli skönt att du kommer tillbaka nu med nya krafter och mycket energi efter 3 veckors semester:) dessa 3 veckorna har varit helt ok de boende har gjort många dagsutflykter och allt har flutit smärtfritt. Vi har nu en ny timanställda kille som både är trevlig och duktig.
Vi ses snart

anette

12 juli 2013 21:11

Halloj Lena :) Ska bli kul att komma tillbaka till jobb, även om jag gärna hade velat ha längre semester *s*.. va skönt att allt rullar på bra, och att vi även förmodligen har nån att ringa in vid kris.. Ses snart :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards