Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Snart dags för !!

Av anette - 12 juli 2013 21:16

 




Myskväll!! Myskläderna, soffan med kuddar och lite kaffe :) och gurkbitar *s* film oxå kl 21 45 Takers (action) verkar fet  ..


Lillsonen är i Malmö sedan tidigare idag, skulle övningsköra med sin pappa :) Han ringde innan ikväll, sa att det gick bra, och kört på landet och motorvägen..


Njöt denna morgon med :) sol, kaffe och rock i öronen.. Ganska så brun nu *s* Fast jag ser jätterolig ut naken nu   hm ..


Fick hem brev häromdagen att en läkare från vårdc skulle ringa mig idag 13 10, men dock inte min Läkare *s* Hon har varit frånvarande länge den.. Finns säkert skäl till det, men jag behöver en tillgänglig Läkare :) ibland i alla fall, inget hattande, och halvdana besked om när jag kan få tag i henne..


I alla fall, så ringde det en annan :) tack o lov för det.. Ville medd att min lälare inte e tillgänglig typ ( a fan )..

Och ville kolla hur jag mår med min mage..


Berättade hur jag mår, och att Läkaren från Eslöv har skrivit ut medicin, att magen känns lugnare och inte så svullen alltid.. Men inte helt ok ändå..


För jag vågar knappt äta ordentligt heller, berättade för henne om mina försök till dietist och att jag inte fått hjälp..


Hon sa och tyckte att eftersom jag har kraftiga magproblem, inte bara IBS utan även magkatarr och laktosintolerant, så kunde det vara knepigt och jobbigt för mig..


Då även tyckte hon det var självklart att hon skulle fixa remiss till det :)) Amen och tjohooo på det, äntligen!!....


Jag sa även att jag ville byta Läkare *s* hon sa bara att jag skulle säga till på vårdc.. Så det ska jag göra nästa onsdag, då jag ska till för att ta två prover, det ena var för gluten, som jag frågade om jag fick ta, och det var inga problem..


Oj filmen börjar om 10 minuter, får snabba mig nu *s* 


Just det :)) Var på kalas ikväll hos brorsan och hans familj, åkte med mina föräldrar... Alltid kul att se barn öppna sina paketer.. var 3 töser som firades.


Roligt att träffa barnen oxå, de är för goa och brorsans minsta :) fan va söt och duktig hon är, kan prata mycket, bra minne har hon, och humor har hon med.. Brorsans två andra töser, ville visa mig att de kunde hoppa och ha sig *s* ute på trädgården, på studsmattan..


Nä nu får jag logga ut från datan, tiden går tjohejj!!


Hasta !!




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards