Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Sov till ca9 30 idag!!

Av anette - 17 juli 2013 17:05

   på min lediga dag :) gäsp då!!





Hur kan jag då vara trött, precis haft semester *s* fast om jag tänker efter så är det inte konstigt att jag är mer eller mindre konstant trött tycker jag..


Flera faktorer det handlar om egentligen, mest tror jag det har att göra med mina magproblem, trötthet är ett av sympomen av IBS..


Att jag kanske inte får i mig alla näringsämnen, men kan ju fan knappt äta, lågt kaliumvärde infattar oxå trötthet.. Det gamla kaliumprovet som jag gjorde om är i dimman *s* så gjort om ett idag, då jag även tog prov för gluten, vilket jag tror jag inte har.. Men lika bra att sen kunna utesluta den analysen, IBSen som spökar när det gäller gluten, och mycket annat..


Sömnen är si så där, halvkass och ständig värk i armar/axel/rygg.. Kramper hit och dit med magen usch, illamående..


Stressad över att bli stressad hm vid stress blir magen uppjäst som en jäkla fotboll, kramper , kallsvettig.. Men jag måste ju fan kunna jobba :( ibland hinner jag inte vara där mer än 30 min, sen är det kört..


Kanske jag ibland oxå stressar upp mig där, att jag vill så mycket.. Igår och i förgår var magen ok på jobb :) sa till mig själv, det jag inte hinner, hinner jag inte.. ta det mer lugnt, men ibland är det mycket att göra, svårt då att inte känna mig stressad..


Sen allt åkande med bussar, väntandes och bytandes som tar ca 2 arbetsveckor per månad, förrutom att jag är på jobb heltid..


Vakna på morgonen och undra: kan jag äta idag egentligen? och vad??


Näää inte fan konstigt att jag alltid är trött hahaha...


ja byta jobb i närheten måste hända snart, dietist är på gång, promenerar mer och oftare nu.. Så det kommer säkert att bli bättre snart :))..


 
 
Anna

Anna

18 juli 2013 11:22

Har du gått in på den här hemsidan? www.stressklubben.se

Det har hjälpt mig väldigt mycket, litet tips bara! Kram

http://www.stressklubben.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards