Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Gräset på andra sidan *s*..

Av anette - 17 juli 2013 17:28

 



Någon har tydligen vattnat det   så ibland är kanske gräset grönare på andra sidan hm!!


I alla fall så älskar jag det gröna :) detta foto är taget när jag satt i en bil och åkte förbi landsvägen på väg till Kågeröd..



Precis ätit här nu, par små köttbullar som endast var kryddade med örtkrydda och lite peppar, ett kokt ägg och lite spenat ;) ganska gott faktiskt, förresten var nog en timme sen jag åt, inte ont i magen, än i alla fall, lite större är magen, men dock lite bara :)..



Var och promenarade ca 40 minuter efter jag hade varit på vårdcentralen.. Tog prover, och skrev på papper om att byta läkare tjohooo skrev den kvinnans namn, som ringde mig förra veckan..


Glömde skriva på förra inlägget , förrutom de krämpor så tror jag att jag håller på att bli riktigt gammal haha pinsamt hm ja va fan asså..


Menar att jag troligen är i övergångsåldern?!! så får ringa till vårdc om det, finns tabletter mot det har jag hört. Måste vara det!! Får såna värmesvallningar, eller vad det heter..


Inte för att det är varmt och sommar, haft det ett tag.. Kan sitta i soffan med linne pust sen börjar det suck varm i huet, röd om kinderna, på med fläkten.. Sen efter nån minut så fryser jag.. Skitjobbigt bläää


Tycker inte att det är mycket med mig nu för tiden, krämpor, gnäll gnäll *s*



Ska snart ut och gå igen, blir väl nån halvtimme och sen kan jag lika gärna möta upp lillsonen vid bussen halv 7.. han har varit i malmö, träffat och spelat fotboll med kompisar..


Hasta!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards