Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Hej hopp galopp i värmen pust !!

Av anette - 23 juli 2013 19:46

 




jaha då kanske jag kan dra mer på bananerna nu :) Fått svar på kaliumvärdet idag, och det var normalt.. Gluten provet fick jag inget svar på, kanske tar längre tid...


Fast bananer e ju gott, och en av de få frukt som jag kan äta för magen.. Och själv tror jag att även värdet har sjunkit oxå för att jag inte har ätit så mycket värktabletter den senaste tiden, alvedon och voltaren, har läst att det oxå kan dra ner på värdet..


Skönt med värme och sommar :) man fan jobbigt att svettas hela tiden *s* fläkten igång här oxå tack och lov..


Idag kom jag hem 17 10, tog lite mer än två timmar att komma hem, missade en grön buss sen vänta nästan en halvtimme på den gule..


Dammsugit, tvättat golven, städat shithouse och håller på att tvätta nu.. Lillsonen har oxå fixat, och brukar hjälpa till , men jag gillar att ha att göra oxå, sen gillar jag att städa och vara igång   han åkte till Malmö när jag var på väg hem :) kanske vi åkte förbi varandra..


Han ska övningsköra med sin pappa, och sover där tills imorgon.. Storsonen fick jag se helgen då han sov över här, sen jobbade jag extra i söndags..


Oj kl e snart 20 00.. Slänga tvätten i tumlaren, sen egenvård *s* förrutom duscha då :) fotbad och fila fötterna, raka benen får jag väl göra oxå haha växer snabbare nu för tiden, märkligt det , åldern !!


Sen ska jag ha kroppsskrubb på halsen,  ansiktsmask med doft av hallon och hm mandarin eller vad det nu var..


Sen ringa mor min i några minuter bla bla och sen kasta mig i soffan kl 21 00 och se film innan Zzzzzz upp med tuppfan imorgon lite efter 04..


Hasta la!!


Dagens:



  Haha så cool !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards