Alla inlägg under juli 2013

Av anette - 5 juli 2013 19:43

 






 





Nytagna foton på min darling :)) Hittade honom på Hörbymarknad, han är ju min favorit *s* skulle kollla efter ett läderhalsband, men när jag såg denna så sket jag i halsbandet.. Nu är han ovanför min tv   ...



Mor min kom hit i onsdags, Elvis oxå ( the dog ) de åkte hem tidigt i morse.. Blev en del bla bla bla och   ...


Vi var på marknaden både i onsdags och igår, i onsdags var det för mycket folk usch *s* ja mycket igår med på eftermiddagen, lite lugnare på förmiddagen.


Store sonen kom hit oxå i onsdags :)  Båda kidsen stack till Malmö i morse, kalas, och just nu är lillen på väg hem hit till byn, den store kommer igen imorgon, sover i Malmö inatt..


Konstigt skumt semesterväder tycker jag hm.. Bara nästa vecka kvar :( så hoppas på lite mer sommarväder då.


Idag har jag haft en lugn och skön dag här, varit på promenad, sen fixat lite här hemma.. Snart så får jag även besök här :) Någon jag inte träffat på ett år, och som betyder mycket för mig..


Så därför har jag inte tid att sitta här längre :))


Hasta la v!!


Dagens:


Varje sår lämnar ett ärr, och varje varje ärr bär på en historia – en historia som säger: Jag överlevde! ~ Craig Scott







 

Av anette - 5 juli 2013 17:52

Inlägg som försvann hm!!!

Av anette - 1 juli 2013 18:56

    




Så värmeljusen är tända i sinnesrummet :) tja både i köket och i vardagsrummet då..


Hm sommaren kommer väl när min semester är slut, skulle inte förvåna mig dock, men skönt ändå med semester :) och är det för varmt så finns inte orken att göra så mycket ändå..


Kom hem i eftermiddags, varit hos store sonen sedan igår :) Vi bla bla och kollade på filmer..


Ikväll blir det bara lugnt, dammsugit och tvättat lite sedan jag kom hem.. var även på apoteket och hämtade en medicin och en burk avspännings kapslar  *s* jävla mage, ska köpa sedan för magkatarren oxå.


Egazil heter den som läkaren i Eslöv skrev ut till mig, som jag ska ta tre g om dagen för IBS, Den ska ge en jämn effekt över hela dygnet, kramperna och rörligheten i magen ska minska..  har tagit en idag, ska tas tre g dagligen..


Imorgon blir det att gå upp i hyfsad tid, ca 07 ska ut och gå då, sedan blir det äventyr till kristianstad   ...


Hasta!!


Dagens:


 

Ovido - Quiz & Flashcards