Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Buuuuuuu!!!

Av anette - 19 augusti 2013 18:13

 



Här är jag :) ifall nån undrar! Fast jag dreglar inte som den söta apan, hade jag haft choklad hemma så kanske *s* men det kan jag inte äta , tja ibland en bit bara om magen inte är i kaos..


Inte direkt hänt så mycket sen sist, inget kuligt i alla fall.. Hälsan kunde det väl varit bättre med, men det blir det väl med tiden..


Varit hemma från jobb i snart 2 veckor, och sjukskriven till den 4 september, sen uppföljning hos läkaren innan sjuks går ut..


Inte så pigg heller kanske just nu, eller snackig och social.. magen och stressen har för tillfälligt tagit över vardagen här, vill inte säga allt heller..


Så en dag i taget är vad som gäller, väntar på läkarintyget som jag ska skicka till chefen, men inte kommit än, och väntar på några provsvar, samt på 2 remisser..


Och min jävla laddare har gått sönder hm fattar nada.. är inte våldsam mot mina laddare, eller !! de varar endast ca 3-6 månader.. Så får fixa en ny, och tills dess e min mob död :(..


Hasta la vista!!




 
 
Ingen bild

Siv

19 augusti 2013 19:49

Tänker på dig.

anette

19 augusti 2013 21:43

Tack för tanken Siv.. Ses snart! Kram

 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

20 augusti 2013 09:03

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

anette

20 augusti 2013 13:29

Hejsan och tack för tipset :) Går gärna in och läser på er sida, vad som gäller och hur det funkar, har oxå idag skickat läkarint till försäkringsk. Hälsn. A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards