Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av anette - 16 oktober 2014 19:08

 

 





I fall nån undrat 😏. Jag mår bra men det har varit full action och varken haft tid eller ork att skriva.. Tja mycket har ju hänt sedan i juni ju, hinner inte skriva allt just nu, 4 månader back ju..

 

Har sagt upp mig i Malmö :( ❤️ Mitt hjärta håller alltid det stället nära mig och står fast vid att det är nr 1 .. Saknar dem så otroligt mycket, de boende så klart men personalen saknar jag sjukt mycket, i alla fall några st 😏 som jag

litar på 100 procent och är en sån personal som jag själv hade velat

ha om jag hamnade på nåt boende, inget fel på resterande så klart men vissa har jag i ❤️ För alltid ..

 

Så nu jobbar jag i min lilla by 😜 nära och bra.. 

 

Skriver mer sedan 😄

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards