Alla inlägg den 6 juni 2014

Av anette - 6 juni 2014 21:41

 

 

 

Så där ja :) Mina första 2 nätter är avklarade , Gick av i morse och sovit ca 4 timmar i två omgångar.  Ska ju sova i natt med. Igår blev det först 2 timmar och på efterm 1 1/2 timme. Alldeles för lite men tar väl tid att vänja mig ..

 

 

Har gått bra, men längtar tills jag går övet till dagtid :)) passar mig bättre ..

 

I natt blev jag rädd, vid 00:30 gick runt på jobb i huset ( vid entrén har vi glasdörrar och glasvägg,  svårt att förklara) så man kan se typ en om man rör sig lite där inne och ut kan man se.

 

Just det :) tappade nästan tråden. Går i huset och ser nån kille gå på vår gräsmatta ( boenden är privat, har grindar, så ingen annan har där att göra.

 

Backar lite och tänker,  vafan e detta och vad gör han där. Beslutar mig att kolla utan att öppna dörren kolla. Då ser jag ett gäng tonårskillar på 5 st, sitta bredvid ingången. 

 

Går fram till entrén och tittar på dem, säger med bestämd röst: Se till att försvinn härifrån, en kille säger nåt men jag hör inte vad,  de sitter kvar. Säger till dem på skarpen : Gå härifrån och jag säger inte till er en g till haha de lyfter på röven och lämnar..

 

Nu var säkert de inte huliganer som gjort nåt men det vet man aldrig. 

 

Tyckte ändå att det var obehagligt , fick gömma min rädsla och darrighet, och se lite tuff ut eller nåt, orädd kanske.

 

Film här nu :)) Hasta. !


Ovido - Quiz & Flashcards