Alla inlägg den 27 november 2012

Av anette - 27 november 2012 17:43

  Buuuuuu




Menas bara att jag skriver rakt av utan att vara finkänslig :)  Om jag inte är det annars, varför ska jag då vara det här..


Här är jag min egen bitch haha ja privat oxå, mina regler, min frihet och jag gör vad jag vill när jag vill, no fucking hänsyn, eller !!


  Tur att det inte var fuck you fingret *s* Har ju varit rakt med en skena i ett par dagar..


Nä hur skulle det se ut egenligen hm, ganska roligt då!!


Tagit av det nu, ska vila det några dagar, och planen är att jobba i helgen :)) Tar lite tid sa läkaren idag, att värken går över och att rörligheten e på topp igen tjohoooo


Så får lita på de där som är kompetenta och vet förhoppningsvis vad de snackar om...


Nu blir det soffan och bara vila gäääsp..


hasta la v     



  God natt Lena !!  Puh e din !

Av anette - 27 november 2012 09:23

 



Absolut inte *s*   Trött på mig själv just nu bläää...


Igår började jag känna av biverkningarna av antibiotikan hm, inga roliga sådana..


Likadant idag, usch.. Och sen sätta mig på bussen hm mår illa,kallsvettig, yr, skakig och ja jävla diarre ( mer än ni vill veta kanske) haha


Så hoppas att jag inte skiter på mig på vägen hm hur skulle det se ut, tja och lukta hm funderar på att avboka läkarbesöket, men jag måste ju dit.


Kan böja fingret lite bättre idag, men smärtan är densamma.. Har redan sjukat mig inför imorg, hoppas jag kan jobba i helgen..


Nä denna gnälliga kärringen ska nu in i duschen , fixa till mig så jag ser någorlunda ut :)


Hasta la v..


Dagens:


 

Ovido - Quiz & Flashcards