Alla inlägg den 12 maj 2013

Av anette - 12 maj 2013 11:42

Bråkar med mig :((    Kallt som fan och molning!!

Av anette - 12 maj 2013 09:26

 




Vaknade ca 09 15 gäsp till solsken :) Inte dumt det.. Ska vakna till och fixa till mig, sen ut och sola två timmar..


Lade mig igår 01 30 *s* det är inte ofta jag är uppe så länge..  Såg en av mina favoritfilmer igår, The Punisher..


Minstingen stack igår till malmö, för att umgås med brosrsan sin och tror de skulle träna oxå, köpt kort..


Så han kommer hem senare idag, blir att hjälpa honom med en läxa, förhöra han lite.. Kul att det går så bra för honom i skolan med.


Till hösten blir det lite annorlunda och roligare för honom, då det ska tas körkort, praktik par dagar i veckan, nån/några skoldagar.


Han har även valt tre extra ämnen, matte,eng, svenska.. Han ville göra det om han nån g skulle vilja i framtiden söka på högskolan, så har han det.. valde oxå extra hm vad hette det nu *s* Kran nåt :) så han även kan köra lastbil med kran.


Känns som han kan få många valmöjligheter till olika jobb sedan :) så skönt.. Vanligt körkort, lastbil och truck..


Roligt oxå att höra han diskutera om framtiden och med jobb och så.. Han vill ha det så bra som möjligt, vet oxå att det går inte om man inte har utbildningar..


Stora sonen har tyvärr svårt att hitta fast jobb, synd om han.. Får bara praktikjobb 3 månader här, och tre månader där, med kassa pengar..


Svårt då att kunna spara för han till framtiden och boende.. Så hoppas han verkligen får nåt snart, så han kan få eget hem nån gång..


Nä nu får jag hoppa in i duschen och sen ut och njuta av solen, vet ju aldrig när den försvinner..


Hasta la vista!!


Dagens:


 



Kämpa!! ja de flesta har kämpat och kämpat här i livet för olika saker...  Man är starkare många gånger mer än man tror..  Även kanske det inte känns så alltid..

Ovido - Quiz & Flashcards