Direktlänk till inlägg 20 november 2012

E ni vakna i höstmörkret gäsp!!

Av anette - 20 november 2012 21:12

 



Ja vaken e jag , vet inte hur länge till bara *s*   Jackan är i tumlaren och jag är nyduschad, inte klokt eller..


Tvättat och fixat här lite nu på kvällen, jobbat och åkt bussar, sen handlat när jag landade i byn, kom hem nästan 18 30..


Dagen har varit bra som vanligt på jobb och imorgon är det personalfest hemma hos Lena :)..


Äntligen är jag ledig denna helg tjohoooo  Blir till att putsa fönsterna då, sååå smutsiga örk ... Skicka iväg cv till olika jobb, sedan kommer stora sonen oxå på fredag tills söndag :)


Tänk om vissa människor kunde lyssna lika bra som deras käft glappar, så trevligt det vore ibland... Bla bla bla fy trött i huet haha Dessa varelser ibland, men kanske de tänker annat om mig, så det kanske jämnar ut sig kanske, ja sicket dilemma!!..


Sätter nog upp ljusstakarna i helgen, så slipper jag göra det sen ho ho ho och snart några tomtar kanske haha ja let the stress begin!


Kanske jag ska baka lussebullar och pepparkakor denna ju, kanske julkänslan kommer detta året, eller inte, suprise!!!


Känner mig lite negativ just nu, märks kanske haha gnällig, trött, värken ökar varje dag i vänster arm, axel och kraften börjar avta där, vet att där oxå finns förkalkningar hm som den andra armen, och gjorde en titthålso..


Ont i magen hela tiden, svullen hm..


Svullen och krampor i magen även om jag inte får laktos i mig, blivit värre varje dag, svårt att andas och hugger vid sidorna, sen ser jag ut som jag e i 4: e månaden och svårt att ta på byxorna, stress??


Tja vad ska jag mer gnälla över?!! Tja kommer säkert på nåt snart haha..( stressad oxå att det finns så lite tid, fattar inte varför dygnet bara har 24 timmar, sjukt ju ;)...


Nä får väl kolla om jackan e torr och att den inte krympt..


Hasta!!


Dagens:


  Peace and love!!!


 
 
Ingen bild

Lena

24 november 2012 09:20

Halloj!
Tack för att du kom på personalfesten det hade inte känts lika kul utan dig och då menar jag inte din olycksincident.
Det hade varit roligare och mysigare om vi fått lite mer egentid:)
Hoppas du snart känner dig bättre. Kram

anette

24 november 2012 13:41

Hej Lena :) Ja det tycker jag med... Tack, hade det skoj, förrutom olyckan *s* och det hände innan jag lyfte glaset :) kan tänka att nån tror att jag var toppad eller nåt när det hände :) men jag e ju bara sån..
Ha nu en skön helg på dig, så ses vi sen på jobb.. Kramar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards