Direktlänk till inlägg 25 november 2012

God morgon på er jag känner och icke känner, denna söndagen!!

Av anette - 25 november 2012 08:33

    




Ibland undrar jag om jag gled på en jävla räkmacka i mitt förra liv *s* men det kanske vi alla undrar lite då och då..


Men varför just en räkmacka i så fall hm vore det inte bättre att glida på en leverpastejs macka liksom.. Om du tar en räkmacka och en med leverpastej hm leverpastejsmackan borde man glida mer på längs vägen..


För om jag ställer mig på en räkmacka så tar ju räkorna emot och då trillar jag ju direkt, med citronskivan i ögonen..


Vad dividerar jag om egentligen haha ingen aning! Bla bla bla...


Nä ska försöka att vara normal nu, usch måste man det.. Åter, enligt vem?!!


Fönsterna är fortf inte putsade hm, det får vänta några dar till.. Sen åker ljusstakarna fram :) mysigt det, men i ena fönstret får döskallarna hänga kvar haha har inte   att ta ner ner, passar där tycker jag *s*


Fixa till mig lite nu för att gå ner i affären, få lite bya luft, fast luktar inte koskit här idag..


Ha en mysig och skön söndag!


Hasta ...


Dagens:


Vore gott med en räkmacka :) men tar en skinkmacka istället, med majonäs..




 

 
 
pärle

pärle

25 november 2012 11:01

Godagens ungen min.. <3
Ja du har haft dina prövningar i livet..
Du får vara försiktig med "skärgrejor"..
Love you, kram mor din <3

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

25 november 2012 22:11

Hej! Väldens vad du svamlar alltid lika kul att läsa det du skriver . Jag får nästan alltid ett leende på läpparna.
Jag tycker du ska delegera fönsterputsningen till sonen var rädd om din hand.
Kram

anette

27 november 2012 08:18

God morgon Lena :) Ja jag bara bla bla bla *s* Kul att du tycker om att läsa mina rader här..
Jo fönstrena hade han nog putsat, de får vänta lite nu när det regnar här..

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards