Alla inlägg under november 2012

Av anette - 15 november 2012 09:07

 



Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna, tänd ett ljus bla bla bla!...


Ja dessa skallar hm :)) döskallar hänger i min fönsterruta haha var under skräckveckan då, men sen tyckte jag, va faan de ser väl bra ut där..


Så de får vara kvar tycker jag :) Varför ska man ha det som alla andra egentligen?!! normalt eller inte hm, enligt vem då åter?!!


Har inte varit här vid datan så mycket, mest via mobilen.. Inte känt för det och bara varit så trött, trött gääääsp...


Kan det vara hösten eller må det vara så att det har med åldern att göra gäsp *s* ja sicket dilemma !!


Måste vara hösten haha och allt bussåkande, väntande och bytande :) hm ja ca 75 - 78 timmar tar det i månaden att ta mig fram och tillbaka till jobb, nästan två arbetsveckor..


Men men inte för alltid hoppas jag.. Söker jobb och kollar runt i närheten..


Idag blir det lite fixargrejer på min lediga dag, svar: nej jag ska inte fixa någon ..


Senare ska jag och minstingen genom landsvägar och åkrar till hans skola :)) typ.. Utvecklingssamtal, spännande! sant..


Hasta la...


Dagens:


Skit i andra en dag, och gör bara allt för dig själv :) amen..




 

Ovido - Quiz & Flashcards