Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av anette - 2 augusti 2012 08:28

  Ja tuppajääävelen slipper jag att se tills måndag   vilken befrielse hahaha..


En vikarie ville byta dag, så jobbade imåndags istället för igår och har semester idag, så det blir 5 dagsars ledighet..


Idag verkar det vara sommar, än så länge i alla fall.. Idag blir en dag att bara njuta och mysa.. Ja det blir även att söka och leta efter jobb oxå via nätet..


Tror det dröjer ändå tills jag hittar något, var på arbetsförmedligen igår och bara hörde mig för lite.. Inga jobb ute, och kan vara svårt enligt dem att hitta här i byn *s*


Så får kolla varje dag på nätet, ja kanske är jag kräsen kanske, men vill ju slippa det långa pendlandet, så det får bli här i Hörby, Höör och Eslöv..


Annars kan jag lika gärna stanna kvar i Malmö, så då får det hellre ta lite tid i så fall..


Ska fixa CV idag med..


Nästa vecka ska jag med en boende till Simrishamn :) på en heldag, så hoppas på härligt väder då..

Och då börjar vi med en Kinaresturang, vilket jag vet uppskattas, sedan gå runt och mysa, äta glass och kolla omkring..


Nä nu ska jag åter ta mig en kopp kaffe, sätta rocken i öronen och sätta mig där ute och bara vara   ...


  Hasta la vista....



Dagens :


 

Ovido - Quiz & Flashcards