Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av anette - 8 augusti 2012 21:24

 




Så där ja, äntligen en normal bild här igen haha eller hur! Normal/normalt ??? Ja vad är det egentligen och enligt åter vem..


Sommaren är kort, det mesta regnar bort *s*  Idag har det varit riktigt kallt, ända fördelen med det är att jag har kunnat andas ordentligt..


Inte kan det vara lagom hm på det ena eller andra hållet..


Ja känns som, om Julen snart är här Tjohoooo eller Blääää hahaha.. Stressigt skit tycker jag och de flesta eller många glömmer nästan bort sig själva under den tiden hm..


Dessa krav och borden vid Jul..  Ser klart fram emot att umgås med fam, pch att äta gott men resten hm Kan man inte göra det spontant under året i stället..


För barnens skull, visst ja *s* Tyckte oxå att det var kul när man var barn, nu skulle jag kunna rymma iväg varje jul istället, vore mysigare..


Jobbat idag på ettan som vanligt :) Minstingen frågar mig varje dag, om jag har haft det bra på jobb :) Och jag svarar alltid detsamma, ja har alltid det bra på jobb..


Tråkigt bara med jobbet att vår nya chef snart går på mammaledighet, men roligt för henne *s* och inte nog med det haha vår reserv chef eller vad man ska kalla det för, hon ska oxå ha barn nu snart i höst..


Va fan asså *s* sagt till de båda nu i veckan, asså vad är det med er chefer :)    Så ny chef snart i ett år eller nåt, men det blir nog bra det..


Lena : Tack för de orden <3  Ja vi hade det roligt och mysigt i går i Simrishamn.. Och svar på din fråga, allt lugnt där på den fronten om jag hajat rätt..


Nä nu är det soffan en stund innan Zzzzzzz snart upp igen tjohoooo


Hasta la vista ..


Dagens:


 



  Hur hamnde han där nu igen hm *s*   God natt Lena :) Hoppas ni har det gott i värmen!..

Ovido - Quiz & Flashcards