Alla inlägg den 25 september 2012

Av anette - 25 september 2012 21:23

    



Sitter här i halmörkret och njuter :) Värmeljusen är tända och kaffekoppen är här brevid mig, vilken lyx   ..


Jobbat dagen på ettan, som bara existerar som ettan nu sedan i april :) härligt det.. Och gått bra som vanligt..


Men om jag ska klaga på nåt så, är det en grej haha  När vi har konferans i nästan 4 timmar hm jo intressant så klart :)


Och nån liten paus men för fan , vad det e jobbigt att sitta still bläää får ont i röva plus att jag får ont i hela kroppen haha..


Och blir öm och känns som om jag ska somna hela tiden, kliar i kroppen och ja det känns för jääävligt bara :) Försöker koncentrara mig med alla dessa kässlor, och hoppas alltid att ingen märker hur jag ålar mig fram och tillbaka..


Fast förresten, kanske jag gnäller lite högt ibland *s*


Var hemma i byn rund 17 sen nåt ärende där, och handlade på vägen hem.. Så middag 18 45 sent tycker jag hm medan maskinen gick omkring på dass.. Fixade golven och lade mig sen i soffan i en halvtimme..


Efter det var det dags för Powerwalking i regnet :) Grannen som skulle med, avbokade.. Hon var helt slut idag, tråkigt ju..


Men det hindrar inte mig, målet är att Pw själv , sen får gärna andra hänga på.. Sen om jag är trött eller what ever regnet öser som ikväll, det spelar ingen roll..


Har gett mig fan på att inte göra detta halvdant, ska ge gärnet och det gör jag oxå :) fan vad jag e duktig haha nä men förr har jag alltid påbörjat med liknade men alltid gett upp efter nån vecka eller två fy..


Nu e jag trött gäääsp men inte riktigt för att kunna Zzzzzz ännu.. Precis tagit en varm dusch och luktar nu avoccado..


Nu ska kolla på tv en stund innan det släcks ner..


Hasta la:


Dagens:


 





  och snark snark!!!



Ovido - Quiz & Flashcards