Alla inlägg den 29 september 2012

Av anette - 29 september 2012 07:48

    



Rena sovmorgonen ju :) annat än 04 15.. Känner mig utvilad oxå, inte klokt..


Njuter av kaffet här i det tysta och ska snart sätta mig på cykeln i sovrummet *s* ja jag ska ju inte bara sitta där :)..


Kallt fortf i lägenheten Brrr när i helvete ska de sätta på värmen hm..


Sen blir det iväg och handla lite i byn, spännande!! haha ja man vet aldrig.. Ingen aning än vad som ska ätas i dag till middag, blir väl inte bestämt för jag står där förvirrad i affären..


Mor min kommer hit idag   hon är inte kräsen *s* så hon äter nog det jag gör :))  Så det ska bli nice att ha henne här idag..


Hasta:


Dagens:


 






 



Tog denna för nån vecka sedan :)) Fortf så grönt och härligt här..


Ovido - Quiz & Flashcards