Alla inlägg den 4 april 2013

Av anette - 4 april 2013 12:31


  Nu ska det bara bli varmare och all snö ska bort *s* Jävla lång vinter usch





Sitter här och väntar på att telefonen ska ringa :) ska med morsan och farsan till City Gross i höör och handla lite..


Se om jag hittar billig firre och får väl handla lite bananer   så jag får i mig kalium, har tagit nya prover så får väl reda på av läkaren nästa v väl..


Får inhandla ketchup oxå *s* förra veckan handlade jag en på city gross hm men den försvann spårlöst, jävla mysterium det..


Den var betald och allt.. Vet att jag inte tappat den, och den ramlade inte i kundvagnen hm vem fan har stulit min ketchup?!!


Jäkla dilemma!! Jag som t om köpte den med mindre socker och salt.. Idag ska jag ha ögonen med mig, ska inte lita på någon, och hålla hårt i kundvagnen.. Kanske samma typ finns där i dag oxå...


Nä nu på med skorna och snart gå ner :))        

Ovido - Quiz & Flashcards