Alla inlägg den 28 april 2013

Av anette - 28 april 2013 12:43

    




Suttit nån timme på balkongen och njutit av solen i morse, nu finns den inte där längre, bara morgonsol..


Precis kommit hem från en promenad och en tur till affären, blev 3 st korta hossor.. Kan inte direkt ha tubsockar till mina långa shorts i dojerna, jo jag kan, men vill inte *s*


Har inte hänt så mycket sedan sist.. Var hemma från jobbet i fredags, spydde som en kalv på natten usch örrk!!


Så låg hela fredagen, mest av lördagen oxå.. Friskat mig idag tills imorgon, skönt det..


Nu snart blir det soffan och att läsa lite och softa resten av dagen, tja lite tvätt e på g och städ av toan..


Jobb imorgon och på tisdag.. På onsdag har en snäll arbetskamrat tagit min dag :) så tar jag en annan för henne, annars hade en annan snäll arbetskamrat  ( L)  jobbat för mig...


På torsdag blir det ju lite analt haha så måste dra i mig en jävla massa vätska, nån blandning redan kvällen innan..


Kan ju inte jobba kvällen då, och morgonen går inga bussar med tanke på den röda dagen.. Så skönt att det löste sig, annars hade jag fått avboka undersökningen i Eslöv.


Snäll farsa har jag oxå :) som kör mig fram och tillbaka, snällt.. Så jag slipper sitta på bussar med risk att skita ner mig hm eller jag känner mig hängig efteråt..


Hasta la!!


Dagens:


  peace and love !!




 





Ovido - Quiz & Flashcards