Alla inlägg den 24 februari 2014

Av anette - 24 februari 2014 17:49

 



Sitter och andas lite nu i soffan, trööött gääsp. Sover kasst och varit intensiva dagar och trött i kroppen och i huet..Hann inte med rast idag,  men kunde gå 20 minuter tidigare istället.

 

Imorgon blir det heldags planering med jobbet på jägersro hotell i Malmö.. Så hoppas på god mat *s* Håller på hela dagen och sen har jag tur :) blir hämtad, så slipper den gule hem..

 

Städat golven nu och håller på att tvätta, sen fotbad, hårinpackning och ansiktskrubb :)

 

Hm har problem här med tecken storleken, så vet inte hur detta blir.

 

Ledig på onsdag tjohoo men den dagen ägnar jag att åka buss usch haha men ska till ortopeden i Malmö, och det vill jag ju :) hoppas hoppad att jag snart blir opererad i axeln, känns skit att ha satan värk alltid som inte går över..

 

Sista dagen på kursen på torsdag och efter det blir det jobbekväll,  och på fredagen upp 04 och jobba dagen,  men ledig i helgen i alla fall.

 

Ena dagen i helgen blir det storstäd, kamrar, spisen, kylen och alla skåp. Den ena dagen tänkte jag vara social haha Sen full rulle igen på måndagen. 

 

På onsdag innan jag ska till läkaren, måste eller vill jag :) handla ny jacka, min vinterjacka har gått sönder och kan inte knäppa den, fortf kallt ute så hoppas hitta nån. 

 

Härligt med lite sol idag :) nu blir det väl inte mer snö! Usch fy nu vill vi väl ha vår.

 

Nä nu ska jag ta mig kaffe i min blåa mugg .

 

Hasta la vista!

 

Dagens:

 

En äldre dam/-tant *s* bor på andra sidan gatan, typ i 70 års åldern.

Träffar hon och hennes hund ofta, och ibland småbabblar vi :) trevlig och verkar snäll. Ofta och senast idag vill hon att jag ska komma på kaffe nån dag. . Visst hade jag kunnat det absolut.  Men tänk då sen om hon är av med sin klocka eller nåt hm så kanske jag får skulden. Kanske konstig fundering l? Men vad vet jag.. Eller så vill hon att jag ska komma flera dagsr i veckan haha. Vill ju inte bli direkt polare liksom, men tycker inte det är fel att babbla och dricka kaffe med nån som är typ 35 år-40 år äldre. Ja det var dagens dilemma!!

 

 







Ovido - Quiz & Flashcards