Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Man skulle kunna tro att det var måndag här i byn *s*

Av anette - 31 augusti 2012 19:59

 




Luktar varken koskit eller svinpiss här haha som det brukar göra på fredagar, inte klokt ju :)... Men jag klagar inte alls..


Igå kväll blev det en jävla runda med grannen här, i en timme :) powerwalk.. Gick en annan väg, trodde inte att här fanns så många vägar haha..


Nä men det var riktigt nice faktiskt, förrutom att var vi än gick så var det fullt av grodor och mördarsniglar bläää örk..


Ja fullt av dem, så vet i fan hur många man tog kål på *s* kunde knappt se i heller ju, gick vid grusvägar vid bondgårdar och småskogar..


Roligt hade vi oxå samtidigt :) När vi kom hem så kollade vi under skorna , vill ju inte ha lik med oss hem..


Skönt att vara ledig i alla fall idag, sovmorgon till ca 07 sedan tog jag det bara lugnt.. Städ, tvätt och fixat här nu idag, skönt att städat och här luktar rent sniff sniff, citron..


Skulle i efterm bara ta några minuter :) men det blev kanske två timmar, skönt att kunna sova så när man vill och kan..


Vanlig promenad har det varit oxå idag,och nu ska det bara bli mys i soffan med mitt kaffe och film...


Hasta..


Dagens:


 




    


 
 
Ingen bild

Lena

1 september 2012 01:09

Halloj!
Skönt för dig att du träffat en ny vän det kan man inte få för många av.
Måste vara kul att ha sällskap ibland men det är ju även skönt att bara rå om sig själv också. Jag hade kräftskiva här hemma och det är både roligt och jobbigt. Sitter i min soffa nu och njuter av tystnaden och stillheten. Hoppas du får en bra helg så ses vi äta vecka. Kram

anette

1 september 2012 08:50

God morgon Lena :) Ja roligt att ha nån att gå med här..
Ja såg fotot igår på faceb på ditt söta barnbarn :) så himla go hon är..
Då hade ni det mysigt kan jag tänka mig, och full rulle :)
Ha en skön helg på dig, så ses vi om några dagar. Kram

 
Marre med flock

Marre med flock

1 september 2012 15:05

Ja, det kan man lätt säga att här är full rulle, har fortfarande inte hamnat i duschen o då är det sen eftermiddag, fnissar, men vad gör man inte för sina små älsklingar.

Mördarsniglar är inte roliga och finns här i massor också, blä

Men hur står du ut med stanken? Stackare

Tack och önskar dig detsamma, en skön helg. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards