Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Att det ska vara så jävla svårt!!

Av anette - 12 april 2013 12:39

 Att få en dietist suck!!


Tröttsamt tycker jag.. Läkaren vet ju varför och sagt att det spelar ingen roll va fan jag äter så mår jag skit, får kramper, kallsvettig och en mage som det ser ut att jag är i 8 e månaden.


Om hon bara hade sagt att vi ska vänta tills efter koloskopin så hade jag förstått, och bättre oxå när jag vet vad mer det är fel på haha förrutom magkatarr, IBS, laktosen..


Ja den är ju snart tjohooo jipppii spännande hm not men bra att veta sen så klart..


Ringde till vårdc för ca tre veckor sedan om att jag ville att läkaren skulle ringa ang dietisten men det har hon inte gjort, slarvit slarvit..


Och tänkte vänta med att ringa och tjata på henne till efter koloskopin..


Fick ett brev idag från en sjuksköterska, via vårdcentralen och inte från min läkare själv hm..


Att min läkare önskar mer information från mig för att kunna skriva ut en remiss till en dietist, har ju för fan sagt allt.. Vad mer begär hon, en jävla avföringslista eller haha..


Och att jag ska kontakta vårdcentralen om mina besvär och önskan om dietist finns kvarstår hm ja va fan tror dem..


Så där ja , kräkt av mig örrrkkk bläää ganska skönt faktiskt :)...


Ser jag ingen förbättring med läkaren så bytar jag direkt :) för det har man rätt att göra *s* Sista chansen nu haha..


Promenerat lite nu här i byn, kallt och grått men hellre det än snömög..


Och strax blir jag hämtad för en tripp till gangstercity, vem vet vad som händer där idag..


Hasta...

 
 
Ingen bild

Bara jag vet du..HMJ

12 april 2013 20:39

Tja!
Intressant läsning..hmm! Sa läkarn verkligen att det spela boll vad du äter!? Måste vara en riktig klok & duktig läkare allt..sånt pack känner man igen! Byt läkare och skicka lite elimination i ett kuvert till fanskapet som avskedspresent! Fixa ny läkare & dietist..visst fan finns det kost som säkert hjälper dig! Kör så det glöööör! Håller på dig..hm..har du lytt mitt råd då & testat Phylliumfrön eller Linfrön? Om inte - just do it! Do it.. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards