Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Kreativ!!

Av anette - 21 februari 2014 08:14

 



God morgon..  Igår var jag kreativ igen på kursen :)  arbetade med pilgrenar, lägger in bild senare, ska justera konstverket först *s* snyggt hm men väldigt roligt i alla fall.

 

Det tyckte vi alla i gruppen,  det var väldigt tyst under tiden :)

Efter det så var vi ute och plockade olika örter, som vi hade i handbad och efter det handmassage.

 

Pilgrenar kan man egentligen göra mycket med, speciellt om man har trädgård.  Kan göra både stora och små staket, även till grönsakslandet, fruktkorgar och annat.

 

Idag blir det lugnt och skönt här hemma, ledig innan jobbehelgen. Blir en långpromenad. Sen lite hemma gympa :)..

 

Hasta!!


 
 
Ingen bild

Lena

21 februari 2014 21:14

Vad bra att du fått lära dig göra saker med pilar vi har ju massor på jobb😀
Det verkar som ni får lära er en hel del.
Kul att du skriver lite i din blogg igen👍

anette

24 februari 2014 17:34

Hej hej Lena :)) ja kanske knäcker alla träd på jobbet.. ses imorgon kram

 
Sojka & Walles

Sojka & Walles

22 februari 2014 09:16

Hej!

Ta chansen till att bli VIP bloggare för Sojka & Walles event !

-Som VIP bloggare hos oss får du alltid

-En given VIP- plats på våra event
-Erbjudanden om att hålla bra tävlingar i din blogg
-VIP kvällar med bra goodiebags
-Möjlighet att själv bjuda in sina läsare till VIP event
-och mycket mycket mer

På instagram @sojkawalles hittar du mer info om uttagningen och på facebooksidan https://www.facebook.com/sojkawalles

Alla som söker hamnar i vårt nätverk och får inbjudningar till olika event. Vi vill att det ska hända mer här nere i södra Sverige. Men vad det gäller vip-bloggare så kommer det finnas fördelar i hela landet.
Du kan också endast registrera dig i vårt närverk genom att maila till sojkawalles@gmail.com med dina uppgifter med namn, blogg, antal unika läsare och vilken stad du bor i.

http://https://www.facebook.com/sojkawalles

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards