Alla inlägg den 7 december 2011

Av anette - 7 december 2011 09:30

    



Från pluggandet ett tag.. Började vid 07 15 , så lite kaffe nu och in i duschen.. Sen fortsätta igen.. i boken (specialpedagogik) kul bok det   ..

 

Handlar om allt möjligt, ex.. Olika avsnitt om pedagogik,funktionsnedsättningar, kommunikation, professionellt förhållningssätt, normer, värderingar,attityder, hjälpmedel,lagar och dokumentation, hjärnans funktion, autism,neuropsykiska funktionsnedsättningar, down syndrom,  med mera med mera..

 

Många ämnen och kapitel, här bara en del av vad den handlar om..

 

Ska oxå skriva två reflextioner som läxa ( pust) ha ha om min personliga yrkeskompetens, och vad den betyder för mig med mera, och om mig och min livserfarenhet, vad jag har för glädje med den på mitt jobb typ *s* vet i fan vad jag ska skriva än, och varför jag e bra på mitt jobb med mera..

 

Så ska analysera lite :) innan jag skriver hm.. ja jag vet inte riktigt hur mycket de vill ha, eller hur jag ska börja eller formulera mig, men men... Skriver min grej sen får vi se vad lärarna säger, det värsta som kan hända är att jag får komplettera, så det fixar jag..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Ska hinna, ska hinna  haha

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards