Alla inlägg den 29 december 2011

Av anette - 29 december 2011 21:22

 



Skönt att vara hemma   fick gå lite innan och sen hade jag turen att åka hem med farsan...

 

Ja man vet aldrig vad som händer när man träffar han/honom haha och kom hem med en micro, fett det :)

 

Jobbat på tvåan idag och det var länge sedan sist.. Haft semester de senaste g jag skulle jobbat där och varit sjuk nån g..

 

Haft mycket att göra från och till så det är därför.. Jag trivs där så det har varit roligt att komma tillbaka..

 

Träffade deras chef oxå idag, och den andra chefen som har varit min chef :).. Ja båda skulle inte jobbat där idag men de var där ändå, ingen ro ingen vila för dem..

 

Sen där träffade jag oxå en chef som har varit min chef på trean som egentligen är tvåan haha.. Han har även jobbat där på tvåan, inte trean som vårdare.. :) Förvirrat haha welcome to my world.... Tycker om att störa mig lite lagom och vara lite jobbig..

 

imorgon ska jag upp innan tuppajävelen   och iväg och jobba på tvåan.. Sen ska jag iväg till ett hemskt ställe haha för sista gången..

 

Stressad o ont i huet nu hm.. Men imorgon kväll e skitet över och jag kan andas i lugn och ro 1, 2 , 3 in genom näsan och ut genom haha munnen då.. ja vet ifan om man kan andas ut genom arslet ..

 

Så längtar till imorgon kväll :)  bort med det gamla och börja med det nya.. Nya friska tag..

 

Sen har jag lite semester Tjohoooo baloooo .. Då jävlar ska jag njuta , sen ska jag förvandlas till en kvinlig Per Moberg haha ..

 

Och vad menar jag med detta ? kanske ni undrar :) Ja jag svinar inte riktigt som han i köket, och jag tar inte sleven och smakar och sen kör ner i grytan haha men annars finns det vissa likheter...

 

Nä jag tar inte heller i håret med fett och shit på händerna..

 

just det, lena och tvillingarna kommer hit nästa vecka :) det tycker jag är roligt, att de vill komma hit..

 

Tja imorgon kväll och på lördag morgon ska jag handla till nyår, ska fixa middagen :) slänga ihop nåt haha har inte kanske så många krestiva sidor, men enligt mig själv så tycker jag att jag kan vara kreativ med matlagningen..

 

För det mesta är det gott ( ja enligt mig själv) sen vet jag inte om andra tar en macka efter de har ätit min mat.. Sen följer jag aldrig recept, det är inte min grej.

 

Hasta la..

 

Dagens: ( repris)

Dåliga människor hamnar inte i helvetet; de är redan där, det är därför de beter sig så dåligt.

 

 

 

  mjauuu

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards