Alla inlägg den 17 december 2011

Av anette - 17 december 2011 07:32

 



Och njuter på mitt kaffe i tystnaden.. Och skallen skimrar på bordet ( döskallen).. Mörkt där ute..

 

Ja jag sitter i min nya lägenhet nu   Minstingen Zzzzzz fortf och jag gick upp nu vid 07...

 

Vi och morsan, farsan flyttade hit sakerna igår eftermiddag.. Var en nice känsla att sätta in nyckeln och gå in i lägenheten, går inte att beskriva känslan..

 

Efter vi fick in grejerna så åkte mor och far hem.. De lommer senare idag, ska hjälpa till med lite grejer här, och mor ska hjälpa mig med resten av gardinerna..

 

I mitt sovrum ska jag ha de som jag haft i mitt storarum från den andra lägenheten, nytvättade och klara..

 

I köket här och vardagsrummet har jag fått jättefina gardinaer av mor o far :) tror de är mörklila typ *s* Och sonen har även fått till sitt rum :) det ska hänga Barcalona i hans fönster, och han är överlycklig för dem..

 

Och han fick även sitt julklapp från dem igår :) en ungdomsfåtölj.. Som han kan sitta i när han spelar i sitt rum.. Han är nöjd så..

 

När de hade gått igår, så gick vi till affären och handlade lite :) ska handla lite till idag.. Mat o så..

Var lite skumt när vi gick där längs vägen till affären *s* Inte gått här innan, och nu bor vi här :) men känslan var nice..

 

Så igår packade vi upp lite, så våra tv och datan kom upp och lite annat.. Sen på kvällen var vi trötta och bara ville njuta av kvällen och alla intryck..

 

Sonen har vaknat nu :) medan jag skriver här..

 

Min store son som inte bor här, hoppas jag att han snart kan komma.. Känns konstigt att flytta ifrån han fast han e 20.. Han bor hos sin pappa, men han e ju alltid välkommen hit..

 

Så vi kommer ju inte att ses så ofta längre, han brukar hälsa på ofta efter sitt jobb och ibland sova över.. Så det blir lite tomt..

 

Nä lite kaffe till, sen hoppa in i duschen och sen fortfs att packa upp..

 

hasta la..

 

Dagens:

 

Ser en fet framtid hahaha...

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards