Alla inlägg den 22 december 2011

Av anette - 22 december 2011 06:53

  




Ja nu dricker jag kaffe :) inget ovanligt kanske.. Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar..

 

Ska sen ta bussen in till malmö, vara där hela dagen..

 

Skönt sen när jag slipper den gamla lägenheten.. Lite kvar att fixa där, och måste vara där oxå på tisadag när vaktmästaren kommer o fixar några grejer, han kunde inte förra veckan..

 

Sen här hemma ikväll får jag packa ner lite grejer, ska till föräldrarna imorgon och fira julafton, och morsans födelsedag..

 

Så in till malmö igen i morgon förmiddag och fixa några grejer, sen hem här bara och hämta min väska.. Då blir det julfirande där och mina syskon och deras familjer kommer..

 

Kommer att sova hos dem till den 25 e..

 

ja vi säger väl så.. Tiden går :)..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Brinn så länge du lever, låt ingen släcka din glöd.
Brinn så vi alla kan se dig, vägra vara levande död...             (okänd)

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards