Alla inlägg den 5 juni 2012

Av anette - 5 juni 2012 21:44

           



Bara varit sååå himla trött tja fortf , skumt det   ..

 

Som jag sagt innan så har jag inte bloggen i första hand för vad jag sysslar med i vardagen, utan mest för tankar och mina funderingar, och annat shit..

 

Känt mig tom i huet den senaste tiden, men känner att jag e på g igen :) Så kommer att fortsätta här att skriva dagligen, förrutom kanske då jag jobbar kvällen..

 

Sen tycker jag det är tråkigt att jag inte hittar så många fler döskallar som jag gillar haha.. Jävla skit det.. Så då får det bli mer skiftande, men döskallarna släpper jag inte helt så det blir repriser ofta..

 

Kanske dags för lite shit då haha men det e mitt shit   och kanske en del är ?? vad jag menar  *s* kanske är det meningen, eller så är en del ?? även för mig.. Skriver bara vad som ploppar fram..

 

* Att visa sin sårbarhet ibland vet jag många inte vill, de tror att de då visar svaghet.. men är det inte tecken på styrka och att vara mänsklig..

 

Ja kanske inte heller jag alltid visar den sidan , beror väl på vem man ska öppna sig för..

 

* Vissa kan få komma mig nära, medan vissa mig närmre, och en del får hålla sig på avstånd.. Kanske det är så för alla eller..

 

För mig handlar det nog om tillit och trygghet, om vem jag känner det med.. Kan oxå ta tid att bygga upp den relation med någon..

 

Kan vara med en vän, arbetskamrat eller i ett förhållande.. Ibland kanske jag t om skjuter de ifrån mig för att inte komma mig nära, medvetet eller medvetet?! kanske både och..

 

* Ibland förstår jag mig inte på en del människor, och ibland förstår jag inte mig själv.. Måste man nu det då hm..

 

* ja det jävla gräset igen haha.. Om gräset är grönare på andra sidan?!! Ja det tror jag i alla fall, men att det handlar om val..

 

Val om vad man vill ha i livet, om man är nöjd med vad man har eller inte.. Känner man sig inte nöjd så kan man ju lämna vad det man nu vill eller behöver lämna, eller så kämpar man för att det ska bli bättre..

 

Nä nog med shit för ikväll haha..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards