Alla inlägg den 7 juni 2012

Av anette - 7 juni 2012 20:35

 




Ja då var det denna kl 21 00   some action en kväll som denna, inte klokt :) Visst har jag sett den innan, men ni känner ju mig, ja en del i alla fall..

 

Tycker klart ettan är bäst, men gillar denna med..

 

Just nu e kl 20 40 så haft att göra här nu ikväll med städ, tvätt och annat shit.. Och har nu 20 min på mig att skriva klart här, fixa kaffet, hoppa in i duschen hm kanske jordgubb i dag ;)

 

Just det, precis så slängde jag in en kaga in i ugnen haha :) så det blir en goooo fika till filmen men levande ljus och min mysfilt..

 

Skönt att vara ledig imorgon och hela helgen, ingen kl som ska ringa eller nån tuppajääävelen som kommer och galer i mitt sovrum, nej fyyy..

 

Ska fixa lite i mn garderob på förmiddagegn, sortera lite där och bära ut en del till uteförrådet..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

  Bra att veta ju, då ska jag sluta att vara sååå jäääkla arg varje dag haha..

men håller klart med :) tar en jäkla energi av en att vara arg på någon..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards