Alla inlägg den 12 juni 2012

Av anette - 12 juni 2012 19:46

 

Men nu är det ju någon annan som lever i förvirringens rum *s* Hur många av av finns det egentligen hm   ..

 

Hade ett litet sådant ögonblick i går på jobb.. Vi pratade om midsommar och såna grejer.. sa att jag tyckte det var skönt att tagit semester då som vanligt..

 

Men det visade sig att det hade jag inte alls hm *s* hade räknat fel eller inte tänkt till ordentligt.. Jag fick väl lite panik haha..

 

Men en jäkla tur att jag fick tag i en vikarie idag :) Tjohooo så nu har jag semester på midsommarafton, har planer ju..

 

Nu blir det kaffe och simpsons :)

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Haha kunde inte låta bli att lägga in den här, känsliga tittare kan stänga av nuuuuuuuuuuuu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards