Alla inlägg den 8 juni 2012

Av anette - 8 juni 2012 09:03

 



Brrr vad kallt det är, frös som en jävel i natt haha så fick ta ett till täcke på hm..

 

Ledig är jag idag och ja hela helgen :).. Sen jobba bara ett par veckor tills midsommar, sen e det lite semester.. Så då hoppas jag verkligen att sommaren har kommit..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Denna hittade jag igår på nätet..

 

 

 

 

 

Tacksam för motgångar hm... Ja konstigt kanske eller!! Har tror jag alltid haft det lätt att förstå andra människor, men tror idag att min medkänsla för andra har ökat..

 

Kanske är det för man varit med om vissa saker i livet.. Även om man känner empati och sympati för någon annan, så är den andras känsla, smärta och sorg kanske inte är ens samma som en själv, även om man har varit med om ungefär samma sak..

 

Tror eller vet *s* att jag själv har blivit starkare som människa med alla motgångar som har kommit i livet, vissa har varit svårare än andra..

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards