Alla inlägg den 22 juni 2012

Av anette - 22 juni 2012 12:34

     




                                        





                                              





                                       




  

Dansa som om ingen ser dig ,   älska som om du aldrig har blivit sårad förut,
sjung som om ingen kan höra dig,
lev som om himlen fanns på jorden... ( Okänd)




kan man åter tro på ord igen ord som inte ger någon handling... Ord kan vara tomma, ord kan vara underbara, ord kan såra.. Med handling behövs inga ord... (mig själv)




Den som inte griper sin chans kommer att grubbla över den hela livet. ( Okänd)



Brinn så länge du lever, låt ingen släcka din glöd.
Brinn så vi alla kan se dig, vägra vara levande död... (Okänd)



Igår är borta. Imorgon har inte kommit ännu. Vi har bara idag. Låt oss börja... (Okänd)





                                





                                




                                                                       

                                                  
               

Av anette - 22 juni 2012 09:08

    



Och kallt som en höstdag Brrr haha sicken kall dag, fyyy vad hemskt eller !..


Ja man kan väl inte få allt som man önskar, fan det juuu..


Men ska bli kul och härligt att åka till föräldrarna och fira midsommar :) Jag och minstingen blir hämtade senare idag..


Ja vi blir några stycken, dock inte min äldsta son men han kommer nog på besök snart hoppas jag..


Och semester har jag oxå nu och det känns riktigt nice det.. Ta dagarna som de kommer och bara njuta..


Lite seg idag gäääsp, var uppe nästan till tuppen skulle gala haha och fåglarna kvittrade när jag skulle Zzzzzzz...


Men litta kaffe sen jävlar e jag hur pigg som helst tjohoooo..


Hasta la..


Dagens:



  Gillar denna.. Alla har/kämpar på olika sätt här i livet..


Och känner igen mig, Kämpat igenom olika motgångar och annat shit.. Att mina svagheter, misslyckandes och annat man har varit med om,handlar om att kämpa kämpa igenom mörkret och det har gjort mig starkare än någosin..




 



Och jag är den jag är :) Och blivit den jag är av livets utmaningar..


Till sist, Jag vill leva och ta vara på varje dag , våga leva och inte hålla tillbaka..

Ovido - Quiz & Flashcards