Alla inlägg den 1 april 2014

Av anette - 1 april 2014 19:56

 



Telefonsamtal än suck!!  vet att jag tjatar haha men känns som om hela livet står på spel ju.. Inte bara att jag får ett liv haha utan oxå mer sömn och mindre stress, och min magkatarr och IBS tror jag blir så mycket bättre..

 

Men bara tre dagar kar av veckan typ haha tror inte regionchefen ringer på helgen ;) men dessa dagarna usch fy fan stressigt värre, kanske hon ringer imorgon...

 

Härligt väder även idag, så skönt.. varit i Malmö par timmar innan idag och varit social :) nice nice..

 

Nu ska jag mysa som vanligt denna kväll, ska snart tända lite värmeljus och njuta av kvällen..

 

Precis pratat med Mor :) alltid roligt och även om vi kanske inte alltid pratar timavis, så är det skönt att höra hennes röst och att allt är bra.. Min lilla mor, min bästa vän..

 

Vet inte om ni har blivit lurad idag på 1a april ;) men jag har blivit haha av min granne här brevid, kul tycker jag...

 

Ha en skön kväll och Hasta la v!!!

Ovido - Quiz & Flashcards