Alla inlägg den 3 april 2014

Av anette - 3 april 2014 10:33

 



Tack och lov :) och snart är väntan över.. Kanske jag får telefonsamtalet idag *s* pust!!

 

Ja här sitter jag med kaffet igen och kopplar av, ja va fan har inga tider att passa.. Ska snart fixa lite här, tur jag är högerhänt nu när jag ska städa och hålla på om dagarna...

 

Kan använda vänster rätt så bra och håller den igång, men ska inte överanstränga den i heller..

 

Snart torka av golvlisterna i köket och städa ugnen, ta lite varje dag och sen är det skönt att ha lite att göra oxå..

 

Ut sen på långrunda, känns lite kallt men solen den tittar fram lite då och då.. Och precis vattnat mina färgglada blommor där ute, satt i några påskfjädrar i dem med :) rosa och lila...

 

Ska bli så härligt när det blir mer grönt här i området och finns många stället att promenera till. inte bara byn, här finns skogsstigar, åkrar med mera :) 

 

Att bara sitta på en bänk och titta på gröna träd *s* tycker jag är väldigt rogivande...

 

Nä ska fixa lite här nu, bara en kopp till först haha som sagt inga tider att passa !!

 

Hasta la v !!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards