Alla inlägg den 29 april 2014

Av anette - 29 april 2014 20:40

 

 

 

Mjauuu på er :))  Min dag började med att gå upp vid 04 sedan jobbade till 15.. Efter det åkte jag till värnhem, satt på cafe med vännina och bla bla..

 

Drack kaffe och hade det nice i ca 2 timmar.. Var ett tag sen jag träffade henne, hon jobbar oxå med det jag gör, oregelbundna tider typ, så svårt att få tid att träffas, även för det är 6 mil ifrån varandra..

 

Men det var kul att vara lite social :) Mycket skratt,snack om livets dilemma, pratade tja om allt möjligt, halkade in på olika värderingar,livsöden, de hemlösa på värnhem, drog en del sjuka skämt haha ..

 

himma i byn igen vid ca 1915.. Tvätten är i tumlaren, myskläderna på, ljusen tända, och kaffemuggen på bordet :) njuter.. 

 

Tog spontan semester dag imorgon och på fredag :) så tänker fixa lite med något som jag inte säger just nu haha kanske senare i veckan :)

 

Hasta !!!



Ovido - Quiz & Flashcards