Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Snart till tippen :) Ska bli nice det..

Av anette - 10 december 2011 07:17

 



Oj oj oj vad jag har sovit gott :) hade gärna sovit längre.. Men det går inte *s* Kanske sover middag senare istället  Har gjort det den senaste tiden haha som en liten unge..

 

Ja denna trötthet ha ha helt galet.. Tröttare nu än för två månader sedan, då allt var katastrof inombords.. Tror det är för en tung börda har släpps.. Så det är en positiv trötthet nu :))...

 

Ja morsan var här igår :) Fan vilket tryck det var i henne haha .. Glad för att hon hjälpte mig..

 

Har kommit långt här nu.. Och snart ska jag till tippen, med hjälp :) Skönt det..

 

Kaffe här nu, sen hoppa in i duschen innan de kommer... ja de kommer väl kanske inte förrän 10, men ska dricka mer än en kopp..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Börja om från början... Börja om på nytt.. Kan vara häslosamt ibland :))

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

10 december 2011 09:12

Hej!
Det är inte konstigt att du är trött jobba heltid och plugga och flytta det är inte lite.
Skönt att du fick hjälp igår av din mamma det bästa med att flytta är att man får kastat en massa mög. På måndag firar vi flytten med julbord och bowling.
Ha en bra dag
Kram

anette

10 december 2011 14:39

Tjena Lena :)..

Ja full action haha men rolig action..

Nu e skitet kastat :) packat ner lite köksgrejer.. O lite annat idag..

Morsan o farsan kom innan och hämtade J tunga byrå..

Börjar bli tomt här nu Jiipppii.. Och de tog en del med sig igår oxå :)

ja nu längtar man till det nya :) och få komma hem..

ja det ska bli nice på måndag, riktigt roligt..
Ska bara komma ihåg att köpa nya laktos tabletter på rasten på måndag :)
Så jag kan äta allt *s*

Kram så länge, och ha en mysig lördag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards