Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Det ekar här i lägenheten *s* Deeeoooo Deeoooo

Av anette - 11 december 2011 22:13

 



Ja kanske inte så konstigt det :) Här e ju nu ganska så tomt... Och inte så mycket kvar att packa, mest små saker..

 

Städa hinner jag inte nu, med fönster, elementen, ja och en del till haha.. men ska hir en dag nästa vecka, om jag inte e klar då så får jag hit några dar efter jul och städa klart, och ta det sista med småsaker..

 

Ja nu längtar man rejält oj oj ..

 

Ska kolla på onsdag kväll igen på nätet hur bussarna går i helgen då jag ska jobba, och nästa måndag när sonen ska till skolan på måndag.. Då ska jag åka med honom, ska hit då..

 

Fy dö ont i halsen, (snörvel) känner mig kass bläää.. Kanske en stor stark imorgon kväll hjälper haha, tja eller inte.. men bara en, ska upp tidigt på tisdag 04 45 jippiiiii..

 

Men det e ingenting haha när jag flyttat får jag gå upp 04 15 senast   ...

 

Tisdag efter jobb så ska jag till en massör :) en halvtimme.. (som jag har fått) ja det kan behövas, spänd o små öm i ryggen..

 

Packat ner lite kökssaker, och toagrejer idag.. Ja och lite annat shit..

 

Inte klokt :) denna söndag sitter jag här, men nästa söndag sitter jag i min nya lägenhet.. Fortf overkligt på nåt vis.

 

Snart Jul oxå, ska vara hemma hos morsan och farsan då, ej mina barn för de ska vara hos sin papppa..

 

Men resten av fam ska vara där, och deras barn... Ja och det blir väl samma tomte som innan *s*... Ho ho ho

 

Längtar även till min semester som jag ska ha till nyår och några dagar därefter :) njuta riktigt och smälta in allt i den nya lägenheten, och i byn haha..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

När du som minst har tid att unna dig eller göra nåt roligt, det är då som du behöver det som mest och bör göra nåt :))       ( ska jag oxå *s* ) Imorgon...

 

 

 


 
 
pärle

pärle

12 december 2011 11:32

Hej ungen min..
Ja och ännu mer ekar det väl nu,
när far din hämtade mer i morse...
du lär inte ha mer än vad vi kan ta på fredag..

Du kan väl ringa till skånetrafiken o höra hur du ska åka..
de brukar kunna hjälpa en med sånt, förr i alla fall..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

 
pärle

pärle

12 december 2011 20:26

God kväller underbara ungen min..
Då bowlar du och äter julbord,
det är du värd..mums mums..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards