Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Ska kasta mig strax...

Av anette - 13 december 2011 22:21

    



Ja denna dagen har oxå flygit iväg, skönt det för då e det snart fredag :))

 

Jobbat på ettan idag, och imorgon ska jag jobba på tvåan..  Efter jobb idag, så var jag hos massören en halvtimme..

 

Har aldrig gått till en proffs förrut.. Ja haha visste sen innan att jag e spänd, så det var väl ingen nyhet..

 

Och det sa han ett par gånger.. Ja det kändes rejält *s* ja han frågade ibland om det gjorde ont, men det gjorde det väl inte. men nära på..

 

Så nu har man testat det.. Lite svårt att ligga där bara och koppla av.. Spände nog mig haha.. Sen kände jag mig lite gasig hm för jävelen liksom, tänk om jag råkar släppa mig, men det gjorde jag inte  

 

Han sa att det inte vore dumt om jag fick massage regelbundet, ja det hade nog behövts.. Räcker nog inte med denna g ju.. men det har jag inte tid till nu..

 

Ja vi säger väl så, orkar inte skriva mer o tom i huet..

 

Hasta ..

 

Dagens:

 

God natt..

 

 

 
 
Marre

Marre

14 december 2011 09:39

Godagens o tack gumman :) Inte det bästa att vara gasig när man får massage, för tänk om man... ASG då hade han ju smällt av, hahaha.

Mina axlar känns som stenar och ont av och till, inte alls konstigt då dom oftast sitter högt upp vid öronen, hm. Vad tar dom för och mosa en tro?

Hoppas dagen blir bra och här har det börjar blåsa igen, suck, skum vinter :(

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

16 december 2011 07:12

God morgon :).. Ja massagen känns fortf kan jag tala om haha..
Har tagit voltaren dagligen sen jag var där.. men det sa han att jag kunde få ont, och inte var konstigt.. Ja jag var ju stel ,spänd som en jääävel haha
Ingen aning vad det kostar, detta fick jag.. men det kostar nog ett par hundra.. Ja hade behövt gå regelbundet, men men..
Ha det nice.. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards