Direktlänk till inlägg 28 december 2011

God morgon och såna grejer :)

Av anette - 28 december 2011 07:08

 


Hade gärna legat kvar under täcket och Zzzzzz.. Gick upp halv sju.. kaffe nu här i det lugna och sen ska jag och sonen in till malmö under dagen..

 

Inte varit här på ett par dagar.. Varit trött och haft lite att göra..

 

Julen har varit bra och firat den hos morsan och farsan.. Mina syskon var där oxå med sina familemedlemmar..

 

Och god julmat så klart :) Ja mandeln fick jag heller inte detta året haha.. Det med mandeln e en rolig grej det.. I vår fam i alla fall..

 

Sönerna har firat hos sin pappa och minstingen kom hem igår.. Varit där sen dan innan julafton..

 

Fick igår julklapp av mina barn, bestick och plastmuggar i olika färger, :) ja de kan jag väl inte ha sönder haha..

 

ja snart kan jag lägga in foto själv här .. Har köpt en ny mobil :) skönt det.. Ska bara lära känna den lite först haha.. Känns lite ovant..

 

Imorgon och på fredag ska jag jobba på tvåan, kul det.. var ett tag sedan.. Haft semester och varit sjuk de senaste g som jag skulle jobbat där..

 

Och på nyår ska jag fira här med familjen, dock inte mina egna barn.. De ska vara i malmö..

Så ska fixa nån god middag :) förhoppningsvis..

 

Hasta..

 

dagens:

 

Ju mer än människa säger desto mindre kommer folk ihåg...

(Frencois de la Fénelon)

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

28 december 2011 12:59

Hej !
Välkommen tillbaka har saknat dig:)
Ja vi har ju setts lite på jobbet men jag ser alltid fram emot att läsa din blogg.
Förstod meddetsamma varför du fick plastmuggar du har ju själv berättat att du brukar ha sönder era glas.
Har dock inte märkt av detta på jobb.
Kram

anette

28 december 2011 21:46

Hallå lena :)..

Tack för det... Ja har väl inte endagerat mig så mycket här på sistone, men e tillbaka igen.. Och känner mig piggare och har mer ork att skriva.. Så vem vet, snart lite shit och analyseringar igen här haha..
Nä konstigt nog så har jag inte haft sönder glas på jobb, tja kanske ett glas eller två, ja och en vit tallrij oxå.. men annars har jag inte haft itu nåt.. men hemma haha ja herregud, diskat sönder glas o tappat på golvet.. Så jag blev glad för muggarna jag fick av barnen, olika färger och de e goa att dricka ur.. Kram o vi ses hos mig snart, ska bli kul :)

 
Mor din

Mor din

28 december 2011 13:33

Hej ungen min..
Jag har lagt upp en bild på min mobil i min blogg,
din ser likadan ut, fast du har ett annat skydd.
Surfplattan jag har är kanonbra.

Känns lignt med ängeln i din blogg *s*..
kram mor din..<3

ps. Det med plastmuggar, ett genidrag av dina barn,
jag har fyra oanvända vinglas i plast som jag tänkt
ge dig, men glömt bort det.. ds..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

28 december 2011 21:50

hej hej mor :) Ska jobba imorgon, men ringer på rasten..
ja våra mob e fina de.. men kan inte alla finesser haha.. Första g som jag har en ny mobil ( tror jag ) :) Trött på att de andra varit knepiga och eftersom jag inte har hemtelefon så känns det skönt att ha en helt fungerande tele..
Jaså :) Ja de vinglasen vill jag gärna ha, har bara ett kvar i glas haha de andra hm ja du vet :) pang..
Kram o hasta..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards